У ЄС висловлюють підозри щодо китайського судна через НП із пошкодженням підводних кабелів у Балтійському морі, пише The Wall Street Journal (WSJ). За версією слідчих, судно, що йшло з Росії, могло зробити це навмисно.
Як випливає зі статті, екіпаж суховантажного судна Yi Peng 3 підозрюють у тому, що він свідомо кинув якір у місці розташування кабелів і продовжив рух, хоча й значно сповільнив хід.
Автор матеріалу пише, що незабаром після цього якорем було обірвано перший кабель між Швецією та Литвою. У статті наводяться слова джерел, які стверджують, що в цей час транспондер судна було відключено.
Через шість годин, як вважають слідчі, китайський суховантаж перерізав другий кабель між Німеччиною та Фінляндією. За словами знайомих з ходом розслідування співрозмовників WSJ, огляд якоря та корпусу Yi Peng 3 вказує на те, що пошкодження відповідають діям, при яких судно було на ходу, але тягнуло за собою якір і тим самим свідомо обірвало підводні комунікації.
Про розрив підводного кабелю зв’язку C-Lion1 18 листопада повідомила Фінляндія. Кабель знаходився недалеко від газопроводів «Північний потік» та «Північний потік-2».
Міноборони ФРН назвало інцидент диверсією. Офіційно жодна із сторін Росію не звинувачувала. Наступного дня стало відомо про пошкодження на підводному кабелі зв’язку між Литвою та Швецією, прокладеним дном Балтійського моря.





