Компанія Lexus представила на автосалоні у Шанхаї седан ES восьмого покоління. Поки що модель перебуває у статусі прототипу і надійде у продаж тільки до середини 2026 року, але основні подробиці про неї вже відомі.
Lexus ES більше не є “люксовою” версією Toyota Camry і має лише електрифіковані силові установки.
Дизайнери Lexus при розробці нового ES запозичили стиль електричного кросовера RZ та концептуального LF-ZL 2023 року. У порівнянні з седаном поточного покоління довжина восьмого ES зросла на 165 мм (до 5140 мм), а колісна база – на 80 мм (до 2950 мм).
Модель, як і раніше, базується на платформі TNGA GA-K, проте тепер оснащується тільки повністю електричними або гібридними силовими установками з переднім або повним приводом. Суто електрична версія в залежності від модифікації розвиває 224 або 342 к.с., повнопривідна прискорюється до «сотні» за 5,9 секунди. Максимальна дальність ходу китайським циклом CLTC становить 483 км.
Базовий моноприводний гібрид з дволітровим атмосферним двигуном (197 к.с.) розганяється з місця до 100 км/год за 9,4 секунди, а версія з 2,5-літровим агрегатом (247 к.с.) виконує цю вправу за 7,8 секунди.
Зі зміною покоління Lexus ES майже втратив фізичні кнопки в салоні. Мінімалістичний інтер’єр, встановлена 12,3-дюймова цифрова «приладка» і центральний 14-дюймовий екран, за доплату дисплей аналогічного розміру з’явиться навпроти переднього пасажира. Традиційний логотип марки на кермі заміни на шильдик з написом Lexus.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.