Apple, Google і Xiaomi виявилися головними виробниками розумних годинників та фітнес-браслетів

Watch

Аналітики Canalys назвали виробників найпопулярніших пристроїв у четвертому кварталі 2022 року. Про це повідомляється у звіті агентства. 

Фахівці звернули увагу, що наприкінці 2022 року топ-3 найуспішніших брендів електроніки, до якої відносять розумний годинник і фітнес-браслети, змінився. Google вийшла на друге місце, обігнавши Samsung, лідером ринку при цьому залишилася компанія Apple.

За словами експертів, Apple закріпилася у статусі головного виробника смарт-годин, отримавши частку 27,5 відсотка. Google і Xiaomi, що розташувалися нижче, отримали по 8 і 7,2 відсотка відповідно. Також виявилося, що в останньому кварталі 2022 на ринок було відвантажено близько 50 мільйонів пристроїв.

Аналітики заявили, що причина успіху Google полягає в релізі розумного годинника Pixel Watch — компанія відвантажила 880 тисяч екземплярів за четвертий квартал. При цьому IT-гігант випустив годинник лише на дев’яти ринках, тоді як лідер рейтингу Apple є більш ніж у 60 країнах.

Наприкінці лютого вчені Університету Юти виявили, що фітнес-трекери та розумний годинник несумісні з кардіостимуляторами. З’ясувалося, що електрична дія цих пристроїв створює перешкоди, що впливають на роботу медичного обладнання.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-03-15