Чистий прибуток Chanel упав майже на 30%

За підсумками 2024 року прибуток люксового бренду Chanel склав $3,4 млрд, що на 28,2% нижче порівняно з попереднім роком. Операційний прибуток впав на 30%, до $4,48 млрд. Продаж скоротився на 4,3%, до $18,7 млрд. Такі результати компанія пояснила «складними макроекономічними умовами, що позначилися на продажах на ряді ринків», повідомляє Vogue Business.

Найскладніше ситуація з продажами товарів бренду в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, де вони в 2024 році впали на 9,3%, до $9,2 млрд. В обох Америках падіння склало 4,3% — до $3,8 млрд, в Європі продажі зросли на 1,2%, до $5,68. вкладень – $1,76 млрд, що на 43% більше, ніж роком раніше. Компанія придбала дорогі об’єкти нерухомості в Парижі та Нью-Йорку та збільшила кількість магазинів, у тому числі в Китаї та Японії.

На поточний рік компанія планує аналогічний обсяг капітальних вкладень, частина яких близько $600 млн піде на «вертикальну інтеграцію мережі поставок». Як заявили в компанії, вони поки що не вирішили питання про позачергове підвищення цін, оскільки зазвичай підвищують їх двічі на рік — у березні та вересні.

Тим часом конкуренти Chanel-Hermes та інші вже підняли ціни, щоб компенсувати введені адміністрацією Дональда Трампа десятивідсоткові мита на люксову продукцію. У Chanel зазначили, що ситуація з митами «вкрай волатильна», тому вони мають намір поки почекати «і подивитися, чим закінчаться поточні обговорення».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2025-05-21