Постачання смартфонів Apple у Китаї різко скоротилися. Про це повідомляє видання DigiTimes.
Журналісти послалися на звіт Китайської академії інформаційних та комунікаційних технологій (CAICT). За їхніми даними, у березні 2025 року корпорація Apple відвантажила на ринок Китаю 1,89 мільйона одиниць смартфонів. Для порівняння, у березні 2024 року компанія поставила 3,75 мільйона одиниць гаджетів. Таким чином, постачання скоротилося на 49,6 відсотка у річному обчисленні.
Аналітики зауважили, що частка Apple на місцевому ринку смартфонів скоротилася до 8 відсотків. У звіті наголошується, що американська компанія програла конкуренцію місцевим брендам. Їхні позиції на рідному ринку вкрай сильні: сумарно всі виробники смартфонів з Китаю мають тут 92 відсотки. Однак IT-гігант із США все одно залишається головним іноземним брендом смартфонів у Піднебесній.
За даними Counterpoint Research, лідером китайського ринку смартфонів виявилася Huawei з часткою 19,4 відсотка. Нижче розташувалися Vivo, Xiaomi та Oppo. Велику роль відіграє відсутність сервісів штучного інтелекту (ІІ) на iPhone, а також висока вартість пристроїв Apple. Так, китайська влада виділяє громадянам субсидії на купівлю смартфонів, якщо ті коштують менше 6000 юанів. Для порівняння, найдешевший iPhone 16 тут коштує 5999 юанів.
Раніше джерела The Wall Street Journal розповіли, що Apple може підняти ціни на iPhone, щоб компенсувати додаткові витрати через тарифи президента США Дональда Трампа.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.