Молодь панічно боїться 30-річчя. Чому вона збожеволіла на омолодженні, але все одно виглядає старше своїх років?

“Зумери панічно бояться 30-річчя” – говорить заголовок одного з десятків матеріалів про головні страхи покоління Z. Молодь і навіть підлітки масово застосовують антивікові процедури через страх появи ознак старіння на обличчі. Осторонь не залишилися й усюдисущі тиктокери — тисячі школярів записують ролики на тему: «Що я роблю для того, щоб уповільнити старіння у 14 років». Але, незважаючи на занепокоєння зовнішністю, 20-річні все одно виглядають старшими за 30-річні мільйони, вважають лікарі. Чому зумери збожеволіли на омолодженні — , пише bilshe.com

Зумери виглядають старшими за мільйони через божевілля на косметології

«Зумери, на відміну від мілініалів, почали користуватися благами косметології надто рано, а надмірне (найчастіше і непотрібне) застосування філерів та ботоксу в молодому віці безповоротно впливає на природну будову обличчя. Тому вони нерідко виглядають старшими за представників попередніх поколінь», — пояснює косметолог, який працює зі знаменитостями, Раша Рахшані-Могадам.

За словами лікаря, мілініали більш комплексно підходять до свого здоров’я і ведуть правильний спосіб життя, що позитивно позначається і на їх зовнішності. А молодь вважає за краще боротися зі зморшками, зайвою вагою та іншими недосконалостями більш швидкими та легкими способами — косметикою та пластикою.

Хештег #antiaging («проти старіння») на платформі TikTok набрав 7,9 мільярда переглядів, а хештег «ботокс» — 10,2 мільярда переглядів

Серед процедур, які останніми роками стали особливо популярними у молодих жінок, — тейпи для розгладження зморшок та ін’єкції дитячого ботоксу.

За даними аналітичної платформи Trendalytics, кількість пошукових запитів на тему ботокса, філерів та ретинолу у 2023 році зросла на 63 відсотки порівняно з 2022 роком.

Проблема в тому, що після того, як людина вступає на шлях «улучшайзингу», важко повернутися до цілком природного образу. Дермальні філери та ін’єкції ботоксу у будь-якому випадку назавжди змінюють риси обличчя

Жертвою надмірного запровадження філерів стала улюблениця зумерів – телезірка Кайлі Дженнер. Наприкінці січня молоду знаменитість порівняли з 55-річною жінкою через одутлість її обличчя, а також заломів та зморшок на шкірі. Тоді косметологи Саліна Зімрі та Махса Салекі припустили, що Дженнер перетворилася саме через надлишок філерів в області під очима.

Молодь раніше старіє через неправильний догляд

Косметологія – не єдиний тренд у зумерів. Популярністю користується і доглядова косметика, спрямована на омолодження шкіри. І дівчата, і хлопці всіма способами намагаються заздалегідь запобігти появі перших ознак старіння на обличчі — йдуть маски, серуми, креми і тоніки з антивіковими властивостями і SPF-захистом.

Інтерес молоді до подібної косметики пояснюється тим, що її легко використовувати інфлюенсерам, які впливають на свою аудиторію. Наразі важко знайти знаменитість, яка не має власного косметичного бренду. Слідом за Кайлі Дженнер, компанія якої принесла їй багатомільйонний статки, кошти по догляду за собою почали продавати й інші зірки A-листа.

Дженніфер Лопес володіє брендом JLo Beauty, Ріанна – Fenty Beauty, Кім Кардаш’ян – KKW Beauty / SKKN, а Хейлі Бібер створила марку Rhode

Наслідуючи кумирів, зумери скуповують антивікову косметику, яка найчастіше їм навіть не потрібна. Адже засоби повинні відповідати не лише типу шкіри, а й підходити за віком. За словами косметологів, подібна тактика часто має зворотний ефект — молоді покупці або даремно витрачають гроші, або замість бажаного запобігання візуальній старості тільки швидше наближають себе до неї.

На передчасне старіння зумерів впливає і їхній спосіб життя

Божевілля на косметиці та надмірному догляді — не єдині причини передчасного старіння молоді. Серед інших факторів, які згубно впливають на зовнішній вигляд зумерів, фахівці виділяють стрес, погану екологію та шкідливі звички. Міленіали, яких часто називають «поколінням доброго самопочуття», п’ють і курять менше, ніж будь-яке інше покоління.

Щодо куріння, люди до 25 років набагато частіше користуються вейпом та іншими електронними сигаретами. А ймовірність передчасного старіння обличчя курців збільшується втричі, зазначають медики.

За словами косметолога Аміш Патель, 20-річні безтурботно ставляться і до свого харчування, віддаючи перевагу фастфуду, газировкам та жирній їжі. «Подібні харчові звички, куріння, нехтування SPF-захистом та нелюбов до спорту однозначно призводять до передчасного старіння всупереч віку. Тут не допоможе ніякого дорогого догляду», — пояснює експерт.

Доктор Росс Перрі нагадує і про невгасаючий тренд у молоді до засмаги, якої вони домагаються за допомогою соляріїв та тривалого перебування на шезлонгах. Обидві звички не лише збільшують ризик розвитку онкології, а й впливають на появу пігментних плям та дрібних зморшок на шкірі.

Чому зумери бояться старіння?

«Покоління Z не бачить життя після 30 років. 20-річні не можуть змиритися з тим фактом, що вони старіють і стануть “непривабливими відьмами”. Деякі кажуть, що не турбуються про здорове харчування, економію грошей або кар’єру, оскільки бачать своє життя після 30 як довгий, безглуздий, гнітючий спуск до будинку для людей похилого віку та смерті», — озвучила думки своїх молодих колег блогерша, що відноситься до покоління Y.

Чому молодим людям (зокрема підліткам) властивий такий песимізм? Старше покоління знову звинувачує у всьому соціальні мережі. На думку мілініалів та бумерів, надивившись на відретушовані фотографії знаменитостей, зумери кинулися до косметологів та хірургів з бажанням виглядати так само. До того ж покоління Z буквально виросло з гаджетами в руках, а вічний скролінг ідеальних фото у соцмережах лише підкріпив їхню невпевненість у собі.

Тренди, безперечно, впливають на зумерів. Молоде покоління любить повторювати за своїми кумирами — якщо один блогер постійно показуватиме свої макіяжі, то їхні глядачі почнуть робити такі самі. І я говорю про величезну кількість косметики, яка негативно впливає на шкіру.

Пластичний хірург Пол Нассіф при цьому бачить проблему у повальному застосуванні фільтрів та фотошопу. Замість того, щоб приносити фотографії знаменитостей, покоління Z все частіше приходить на консультації зі своїми знімками з вже накладеними на них фільтрами. Пластика для них – спосіб наблизитися до нереалістичного ідеалу», – заявляє він.

«Це досить суперечливе покоління. З одного боку, вони трубять про бодіпозитив і автентичність, а з іншого боку – зумери дуже зосереджені на боротьбі зі старінням. Молоді люди використовують фільтри і невблаганно намагаються досягти уявної досконалості», — пояснила тенденцію Крістіна Нуньєс, співзасновник фонду True Beauty Ventures, який спонсорує б’юті-стартапи.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-02-02