Названо аудиторію окулярів доповненої реальності Apple

glass_Vision Pro

Інтерес молодої аудиторії виявиться основним драйвером продажу першої гарнітури змішаної реальності Apple. Про це повідомляє видання Appleinsider. 

Журналісти медіа проаналізували звіт Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), згідно з яким найлояльніші користувачі гаджетів Apple знаходяться у віковій категорії 18-24 роки. За даними CIRP, 45 відсотків з аудиторії молодих користувачів мають щонайменше три пристрої від Apple.

Для порівняння, 43 відсотки користувачів у категорії 25-34 роки мають по три гаджети американського бренду, 45 відсотків – у категорії 35-44 роки, 28 відсотків – у категорії 45-54 роки. Споживачів віком 55-64 роки, які мають мінімум три пристрої Apple, налічується лише 18 відсотків. У зв’язку із цим журналісти медіа назвали молодих людей основними покупцями очок Apple Vision Pro.

«Оскільки Apple продовжує покращувати та вдосконалювати Vision Pro, ціна на гарнітуру, ймовірно, згодом знизиться. Це зниження може зробити продукт привабливішим для молодих користувачів, які можуть не мати таких фінансових ресурсів, як їхні старші колеги», — підкреслили автори.

Раніше головний редактор IT-порталу The Verge Нілай Патель одним із перших ознайомився з очками доповненої реальності Apple. За словами журналіста, гарнітура має дуже яскравий дисплей і дозволяє дивитись 3D-фільми — «як у кінотеатрі».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-06-09