У третьому кварталі виручка стрімінгового сервісу Netflix зросла на 15%, до $9,8 млрд. Чистий прибуток збільшився на 41%, склавши $2,4 млрд. Це рекордний квартальний прибуток для Netflix.
Кількість платних передплатників сервісу збільшилася порівняно з тим же періодом 2023 року на 14%, досягнувши майже 283 млн. Загальна кількість передплатників також зросла на 5,1 млн, що краще за прогнози аналітиків (4,5 млн), але менше, ніж у попередньому кварталі (8,1 млн).
Компанія також заявила, що, за її прогнозами, виручка за весь 2024 рік збільшиться на 15% — по верхньому кордоні попередніх прогнозів зростання на 14–15%. Після оприлюднення звітності акції Netflix зросли на позабіржових торгах на 5,5%. З початку року зростання акцій склало 46%.
Нинішнього року Netflix підвищував ціни на підписку у кількох регіонах, у тому числі в Японії, а також у кількох країнах Європи та Близького Сходу. Цього тижня сервіс оголосив про підвищення цін в Італії та Іспанії.
Netflix заявив, що в майбутньому має намір активніше інвестувати в рекламу та ігрові проекти. Рекламні доходи компанії пов’язані передусім про те, що у 2022 року вона запустила дешевший варіант підписки з переглядом реклами. Netflix зазначив, що в поточному році випуск нових серіалів і фільмів був «нерівномірнішим», ніж зазвичай, через торішній страйк акторів і сценаристів, проте пообіцяв, що в 2025 році графік виходу контенту нормалізується.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.