«ПриватБанк» запроваджує системні зміни у роботі з військовими, ветеранами та людьми з інвалідністю після інциденту у Києві, коли ветеран, який втратив усі кінцівки, не зміг відновити банківську картку.
Банк взяв на себе зобов’язання повністю покрити витрати на лікування та протезування ветерана та надати необхідну підтримку.
«Ми вже розпочали перегляд процедур обслуговування та створюємо окрему гарячу лінію для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, військових і людей з інвалідністю», — йдеться у повідомленні банку. Гаряча лінія формуватиметься за участю експертизи Патронатної служби «Янголи» 3-го Армійського корпусу.
Додаткові заходи
- Працівники банку пройдуть додаткове навчання, щоб уникнути повторення подібних ситуацій.
- Співпраця з ветеранськими спільнотами, НБУ, Міністерством у справах ветеранів, благодійними фондами та громадськими організаціями для напрацювання практичних рішень.
- Спільний проєкт із Міністерством у справах ветеранів для надання допомоги у лікарнях, включно з фінансовими питаннями.
Контекст інциденту
У Києві 20-річний ветеран, який втратив усі кінцівки на війні, не зміг відновити банківську карту через фізичні обмеження. Глава НБУ перепросив ветерана та пообіцяв доставити картку особисто.





