Рекламний ринок вперше подолає позначку $1 трлн.

Світовий рекламний ринок за підсумками 2024 року зросте на 9,5% і вперше в історії подолає позначку $1 трлн. Такий прогноз випустила найбільша у світі компанія з інвестицій у медіа GroupM, що належить WPP.

Ще в середині року GroupM очікувала, що зростання доходів від продажу реклами становитиме 8%. Однак, незважаючи на важкі економічні умови на великих розвинених ринках, цей показник ще до закінчення року виявився вищим за прогнози за рахунок «високих показників найбільших продавців реклами та зростаючої цифрової експансії».

На рекламному ринку, як і раніше, домінують IT-гіганти: Google, Meta, Amazon, ByteDance та Alibaba. На них, згідно з прогнозом GroupM, доведеться більше половини загальносвітового виторгу від продажу реклами.

Найбільшими географічними ринками залишаються США та Китай. Рекламні доходи тут зростуть за підсумками року на 9,0%, до $400,2 млрд, та на 13,5%, до $204,5 млрд відповідно. На третьому місці знаходиться Великобританія з прогнозованим доходом за підсумками року $53,2 млрд (+8,3%).

GroupM прогнозує, що за підсумками 2025 року ринок зросте на 7,7%. Тенденція зростання збережеться найближчими роками, проте темп знижуватиметься з кожним роком, упевнені автори доповіді.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-12-10