Що таке арбітраж трафіку: Як навчитися арбітражу трафіку

Щоб зрозуміти, що таке арбітражний трафік, розглянемо ці поняття окремо: арбітраж — це заробіток різниці цін. Наприклад, купили щось дешево, потім продали дорожче, різниця — ваш прибуток; трафік – це кількість клієнтів, відвідувачів, потенційних покупців, які переходять на сайт за вашим посиланням. Арбітраж трафіку – доволі популярна спеціалізація в Україні, навчитися   арбітражу трафіку можна в агенції https://smartlab.agency/.

Поєднавши ці терміни, з’ясовуємо, що арбітражний трафік — це перепродаж відвідувачів сайтів за вищими цінами. Як це працює. Інтернет магазин хоче залучити нових покупців. Готовий платити за кожного, хто зробить замовлення, по 300 гривень. Арбітражник налаштовує рекламу у соціальних мережах, витрачає неї 10 тисяч гривень. Його рекламна кампанія приваблює клієнтів, вони переходять у магазин, роблять замовлення. В результаті арбітражнику вдалося залучити 20 нових покупців. Рекламодавець виплачує йому 20 тисяч із розрахунку по 1 тисячі за кожного. Чистий прибуток спеціаліста складає 10 тисяч гривень.

Чи є ризик, що реклама не спрацює?

Так, звичайно, якщо зробити свою роботу погано, але може бути на будь-якому робочому місці. Розглянемо основні поняття, що стосуються даної сфери:

  • рекламодавець – компанія, ФОП, фізособа, яка виробляє, продає товари, послуги, що замовляє проведення рекламної кампанії;
  • арбітражник – спеціаліст, який розміщує рекламу на різних ресурсах та перенаправляє користувачів до рекламодавця;
  • користувач – клієнт, який користується різними ресурсами, може побачити рекламу та купити пропоновані товари/послуги, ставши лідом;
  • лід – покупець, який отримав рекламне повідомлення і зробив цільові дії, наприклад, перейшов за посиланням, оформив замовлення;
  • охоплення – кількість людей, які побачили рекламу; маркетинг – ряд процесів, що поєднують створення, просування, продаж певного товару чи послуги з метою задоволення потреб клієнтів та отримання прибутку;
  • маркетолог – фахівець, що аналізує ринок, конкурентів, що просуває товари чи послуги; CPA (Cost Per Action) — рекламна модель, коли рекламодавець оплачує арбітражнику цільові дії користувачів.

Завжди є ймовірність, що рекламний бюджет не окупиться або клієнт заявить, що лідів немає, трафік поганий, оплати не буде; необхідний початковий капітал.

Арбітражники спочатку мають вкласти власні кошти і лише після успішної кампанії запрацюють на перепродажі трафіку; можливість отримати необмежений дохід навіть без свого розкрученого сайту.

Якщо свій сайт є, заробити простіше, але і без нього досвідчені фахівці одержують пристойний дохід; необхідність постійно вивчати нові варіанти рекламних кампаній, знаходячи найефективніші. Важливо мати знання та навички у різних галузях або створити команду фахівців. Головне завдання фахівця з арбітражу – залучити високоякісний трафік із мінімальними вкладеннями власних коштів. Чим менше вклав своїх грошей у успішну рекламну кампанію, тим більше заробив.

Чим займається фахівець із арбітражу

Розглянемо поетапно, як працює арбітраж трафіку, з чого почати, щоб отримати необхідний ефект: Рекламодавець створює партнерську програму або розміщує проект у СРА-мережі — сервісі, що є посередником між рекламодавцями та арбітражниками. Арбітражник обирає партнерську програму компанії, бренду чи проект у СРА-мережі, визначає джерело трафіку, створює та проводить рекламну кампанію. Для реклами найчастіше використовуються соціальні мережі, спеціалізовані платформи.

Добре показує себе Google Adwords, враховуючи, що контекстна реклама допомагає швидко знайти вмотивованих покупців.

Користувачі бачать рекламу, переходять за посиланнями на сторінки товарів чи послуг, оформляють замовлення. Спеціальні аналітичні послуги відстежують, скільки клієнтів залучив кожен арбітражник і скільки він заробив. Рекламодавець виплачує винагороду арбітражнику за кожного залученого ним клієнта.

Досвідчені фахівці можуть працювати з рекламодавцями на індивідуальних умовах. У цьому випадку ціна ліду буває набагато вищою, але й ризик залишитися без виплат теж високий.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-12-18