Відхід рекламодавців із соцмережі X може призвести до втрати компанією $75 млн, повідомила The New York Times з посиланням на внутрішні документи. Багато хто прийняв рішення про звільнення з майданчика після висловлювання власника Ілона Маска про євреїв. У X заявили, що ці газети або застаріли, або представляють «внутрішні справи з оцінки сукупного ризику».
За даними газети, такі компанії як Airbnb, Amazon, Coca-Cola і Microsoft або вже припинили розміщувати рекламу в X, або планують це зробити. У списку, що повністю призупинили співпрацю, — 100 брендів, десятки перебувають у «зоні ризику». Серед них — технологічні гіганти, мережі швидкого харчування та політичні кампанії.
Багато хто, як стверджується, ухвалив рішення після 15 листопада, коли пан Маск погодився з думкою, що єврейські спільноти просувають щодо білих людей таку саму ненависть, яку вимагають припинити щодо себе. Підприємець відкинув звинувачення в антисемітизмі.
Як зазначає NYT, заморозка реклами припала на традиційно найсильніший квартал за виручкою для соцмереж. Так, Twitter у четвертому кварталі 2021 року отримав $1,57 млрд прибутку, з якого близько 90% припало на рекламу.
Як нагадує газета, багато компаній почали відмовлятися від реклами у Twitter, а після — і в X, після покупки соцмережі Ілоном Маском. Це було з зміною політики модерації контенту. Крім того, деякі рекламодавці призупинили рекламу X після розслідування Media Matters про те, що рекламні блоки великих компаній можуть сусідити з постами, в яких, наприклад, заперечується Голокост. Розслідування також відбулося у листопаді.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.