Американська компанія 24M Technologies оголосила про прорив у технології зберігання енергії — нову конструкцію акумуляторів, яка може збільшити запас ходу електромобілів на одному заряді до 50% без потреби у більших батареях. Про це повідомляє Interesting Engineering.
🔋 Що таке технологія ETOP
Розробка отримала назву Electrode-to-Pack (ETOP) і вперше була представлена у 2023 році.
Її ключова особливість — повна відмова від традиційних комірок (cell).
Замість цього інженери 24M пропонують герметично поєднувати анод і катод у пари, одразу інтегруючи їх у батарейний блок.
Такий підхід дозволяє суттєво збільшити корисну частку матеріалів, що зберігають енергію — із 30–60% до приблизно 80% від загального об’єму.
«Ми зменшуємо вагу, обсяг і витрати, роблячи батареї ефективнішими та дешевшими у виробництві», — заявили у компанії 24M Technologies.
⚙️ Простота виробництва та економія витрат
За даними компанії, для запуску виробництва не потрібні масштабні інвестиції — процес можна реалізувати на одній виробничій лінії.
Складання батарей включає кілька етапів:
- герметизацію електродів,
- укладання пар анод–катод,
- підключення та закриття корпусу батарейного блока.
Читайте також: Яким вийшов “народний” електрокар Volkswagen
🧠 Додаткові інновації: безпечність і стійкість
Компанія інтегрувала власні рішення для покращення надійності та термостійкості:
- Impervio — спеціальний сепаратор, який зменшує ризик пошкоджень,
- Eternalyte — електроліт, здатний працювати при екстремальних температурах.
У поєднанні ці рішення дозволяють створити акумулятор, здатний забезпечити понад 1600 км пробігу на одному заряді — показник, який виводить технологію ETOP у лідери серед сучасних розробок.
🌍 Новий етап розвитку електротранспорту
Технологія 24M Technologies може стати новим стандартом для індустрії електромобілів, адже поєднує високу щільність енергії, меншу вагу та нижчу собівартість.
Це відкриває перспективи масового виробництва електрокарів з дальністю, яка перевищує можливості нинішніх моделей Tesla, Lucid чи Rivian.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.