Вищий за Ейфелеву вежу. Індія будує найвищий у світі залізничний міст

Зараз в Індії добудовується найвищий у світі залізничний міст. Приблизно на 29 метрів вищий за Ейфелеву вежу, міст Ченаб розташований на висоті 359 метрів над річкою Ченаб у спірному регіоні Джамму і Кашмір в Індії.

Після десятиліть будівництва міст на півночі Індії буде відкритий для відвідувачів до кінця грудня 2023 року або січня 2024 року, йдеться в березневому прес-релізі Міністерства залізниць.

Міст довжиною 1315 метрів (4314 футів) є частиною ширшого проекту, спрямованого на те, щоб зробити долину Кашмір доступною мережею індійської залізниці. Окрім мосту Ченаб, проект залізничного сполучення Удхампур-Срінагар-Барамулла (USBRL) включає те, що стане найдовшим транспортним тунелем у країні та першим канатним мостом Індійської залізниці.

Для прем’єр-міністра Індії Нарендри Моді, який прийшов до влади в 2014 році на основі націоналізму та обіцянки майбутньої величі, інвестиції в інфраструктуру, міст Ченаб та більш широкий проект залізничного сполучення, можна розглядати як потужний інструмент соціальної інтеграції та політичної політики. вплив, з’єднуючи розрізнені регіони з ключовими містами.

Ще одна ланка ланцюга

Експерти кажуть, що сполучення Кашміру з рештою Індії потягом сприятиме розвитку промислового та сільськогосподарського секторів регіону, забезпечуючи всепогодне залізничне сполучення між долиною та рештою Індії.

Раніше єдиним сухопутним маршрутом, що з’єднував контрольовані Індією частини Кашміру з рештою країни, була звивиста 300-кілометрова (185-мильна) національна дорога Срінагар-Джамму, яка закривається протягом частини зими, а також часто є місцем транспортних пригод.

«Ми отримуємо багато проблем, переходячи через дорогу», — сказав CNN Аніл Кумар Мехендру, віце-президент Асоціації фруктів Нового Кашміру. «Коли ми будемо з’єднані потягом з рештою Індії, це стане великим поштовхом для цієї галузі, як для сільського господарства, так і для виробництва фруктів».

Міст Ченаб є частиною зусиль, щоб з’єднати Кашмір з рештою Індії.

Сушант Сінгх, старший науковий співробітник Центру політичних досліджень в Індії, сказав, що міст також має політичні наслідки, оскільки він розглядається як «засіб інтеграції Кашміру в Індію».

За словами Сінгха, «історична надія» полягала в тому, що залізничне сполучення, включно з мостом Ченаб, змусить Кашмір «відчути себе частиною Індії».

Але Сінгх сказав CNN, що «залишається з’ясувати», чи сприймають кашмірці розширене сполучення через міст і залізничне сполучення як позитивне, враховуючи, що «в останні роки Кашмір був підірваний політикою прем’єр-міністра Моді та його уряду, які дійсно відчужили кашмірців».

У 2019 році Індія скасувала конституційне положення, яке надавало контрольованій Індією частині Кашміру автономію для встановлення власних законів. Південна та східна частини регіону, відомого раніше як індійський штат Джамму та Кашмір, стали двома окремими союзними територіями, і цей крок, за словами Моді, сприяв би стабільності, зниженню корупції та стимулюванню економіки.

«Повідомлення Нью-Делі після цього кроку полягало в тому, що він використовуватиме більший ступінь контролю над Джамму і Кашміром, щоб принести йому більше переваг у розвитку», — сказав Кугельман. «Він використовуватиме міст як добре видиму, привабливу точку даних, щоб стверджувати, що його стратегія працює».

Хоча загальний проект USBRL був заснований у 2002 році до того, як Моді став прем’єр-міністром, міст Ченаб вже рекламується як яскравий приклад його зусиль щодо розширення розвитку в країні.

Міністр залізниць Індії Ашвіні Вайшнау сказав у прес-релізі, що «знаковий міст Ченаб є прикладом таких нових сторінок і вимірів розвитку, матеріалізованих завдяки надихаючому керівництву шановного прем’єр-міністра».

Після приходу до влади Моді збільшив бюджет проекту USBRL у розмірі менше 100 мільйонів доларів у шість разів, щоб прискорити завершення будівництва мосту.

Індія інвестувала мільйони в модернізацію своєї інфраструктури. У лютому Моді урочисто відкрив першу ділянку швидкісної дороги протяжністю 1386 кілометрів (861 милю), що з’єднує столицю Нью-Делі з фінансовим центром Мумбаї. Лише 246-кілометрова ділянка (153 милі) швидкісної дороги коштувала 1,4 мільярда доларів, йдеться в прес-релізі уряду.

Також триває будівництво Західного спеціалізованого вантажного коридору, який має на меті розвантажити залізничну мережу Індії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-05-03