Запоріжжяобленерго нараховує астрономічні платежі за світло. Як із цим боротися?

Запоріжжяобленерго з січня місяця нараховує космічні показники за світло. Вже третій місяць оббиваємо пороги і результату нуль, – повідомляють мешканці Запоріжжя у соцмережі Facebook. 

Мешканка міста пише: “В січні за грудень прийшов рахунок за 1300 кВт, хоча в нас ніколи вище 700 кВт не було (з усіма нашими приладами в квартирі, нічого нового в нас не з’явилося і до тепер). Скрізь відмова, ми нічого не знаємо, можливо був збій, можливо щось з лічильником, шукайте свого електрика. Самі шукайте причину, змінити лічильник на звичайний не дозволяємо”.

“Змирились заплатили, чекали в наступному місяці зміни. Прийшло трішки менше ,але все одно нереальне. Березень збив на повал – 1500 кВт. Рахунок на 4000 грн. При цьому квитанції не приходять, дізнаюсь через приват24, або особистий рахунок. Цього разу показники вищі ніж на лічильнику на 700кВт. Подзвонила на гарячу лінію. Лише там сказали що треба здавати покази по старому особистому рахунку. Питання: чому це ніде не повідомлялось? Чому ви друкуєте нові особисті рахунки на квитанціях, з якою метою? Навару? Чому співробітникам обленерго ні одному не приходять захмарні рахунки?”, – запитує автор посту.

“Згодом, як з’ясувалося – це проблема майже всього будинку. Сусід, який за місяць був вдома лише пару разів отримав рахунок на 800 кВт ( це навіть не по середньому, як вони люблять говорити). Ця проблема і за містом, село Біленьке – пенсіонерка примудрилася накрутити 900кВт за місяць”, – підсумовує мешканка Запоріжжя.

Лише після того, як проблема отримала розголос у соцмережі, на ситуацію відреагували в Запоріжжяобленерго.

Офіційний коментар “Запоріжжяобленерго” з цього приводу:

В одному із запорізьких пабліків побачили скаргу на нарахування «бешених показників за світло». Автор допису передавав покази за номером особового рахунку, що зазначений у квитанціях за спожиту електроенергію, і ці покази «Запоріжжяобленерго» «не зараховувало», натомість виставляло власні – вищі за реальні.

Чому так сталося?

🔷Із 1 січня 2019 року облік спожитої електроенергії здійснює ПАТ «Запоріжжяобленерго», а розрахунки із населенням за спожиті кіловат-години – так само, як і формування та розсилку квитанцій – ТОВ «Запоріжжяелектропостачання». У лютому 2023 року номери особових рахунків побутових споживачів у «Запоріжжяелектропостачанні» змінилися, натомість номери договорів, укладених цими споживачами із ПАТ «Запоріжжяобленерго» залишилися без змін.

✅Тож наразі «старий» номер рахунку – це номер договору, укладеного із нашою компанією, і саме за ним необхідно передавати покази, про що ми щомісяця нагадуємо на наших інформаційних ресурсах, зокрема – сайті, фейсбук-сторінці та у телеграм-каналі.

🔸«Новий» номер рахунку зазначений у квитанціях «за світло», які споживачі отримують від ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», та призначений для сплати за спожиту електроенергію. Оскільки таких номерів рахунків в наших базах немає, передані за ними покази наші системи НЕ ПРИЙМАЮТЬ. А це автоматично тягне за собою розбіжності між реальними та нарахованими показами, адже за законом у випадку, якщо до настання 4-го дня місяця, наступного за розрахунковим, ми не отримуємо покази від споживача, їх розрахунок відбувається за середньодобовим споживанням.

⚠️Якщо раптом ви опинилися у схожій ситуації, і покази, зазначені у квитанції, відрізняються від ваших реальних, – не марнуйте час та сили на скарги у пабліках. Натомість зробіть фото вашого електролічильника із фактичними показами та надішліть його на нашу електронну пошту [email protected], разом з наступною інформацією: номер договору, укладеного із ПАТ «Запоріжжяобленерго» («старий» номер особового рахунку), адреса та ПІБ особи, з якою укладений договір.

Докладніше про те, як відкоригувати покази: https://www.zoe.com.ua/…/%d0%bd%d0%b0%d0%b3%d0%b0%d0…/

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-04-18