Запоріжжяобленерго з січня місяця нараховує космічні показники за світло. Вже третій місяць оббиваємо пороги і результату нуль, – повідомляють мешканці Запоріжжя у соцмережі Facebook.
Мешканка міста пише: “В січні за грудень прийшов рахунок за 1300 кВт, хоча в нас ніколи вище 700 кВт не було (з усіма нашими приладами в квартирі, нічого нового в нас не з’явилося і до тепер). Скрізь відмова, ми нічого не знаємо, можливо був збій, можливо щось з лічильником, шукайте свого електрика. Самі шукайте причину, змінити лічильник на звичайний не дозволяємо”.
“Змирились заплатили, чекали в наступному місяці зміни. Прийшло трішки менше ,але все одно нереальне. Березень збив на повал – 1500 кВт. Рахунок на 4000 грн. При цьому квитанції не приходять, дізнаюсь через приват24, або особистий рахунок. Цього разу показники вищі ніж на лічильнику на 700кВт. Подзвонила на гарячу лінію. Лише там сказали що треба здавати покази по старому особистому рахунку. Питання: чому це ніде не повідомлялось? Чому ви друкуєте нові особисті рахунки на квитанціях, з якою метою? Навару? Чому співробітникам обленерго ні одному не приходять захмарні рахунки?”, – запитує автор посту.
“Згодом, як з’ясувалося – це проблема майже всього будинку. Сусід, який за місяць був вдома лише пару разів отримав рахунок на 800 кВт ( це навіть не по середньому, як вони люблять говорити). Ця проблема і за містом, село Біленьке – пенсіонерка примудрилася накрутити 900кВт за місяць”, – підсумовує мешканка Запоріжжя.
Лише після того, як проблема отримала розголос у соцмережі, на ситуацію відреагували в Запоріжжяобленерго.
Офіційний коментар “Запоріжжяобленерго” з цього приводу:
Чому так сталося?
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.