У третьому кварталі Coca-Cola звітувала про зниження виручки на 1%, до $11,9 млрд. Чистий прибуток компанії впав на 8%, склавши $2,8 млрд. Це пов’язано насамперед із досить сильним зниженням продажів на деяких ринках: на 7% у Європі, Африці та на Близькому Сході, на 4% в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.
Тільки в Північній Америці продаж істотно зріс за квартал — на 12%. Це зростання пов’язане лише з підвищенням цін, які в натуральному вираженні продажу в регіоні не змінилися порівняно з минулим роком. У цілому нині середня ціна зросла на 10%, тоді як обсяг одиницях проданої продукції зменшився на 1%.
- Читайте також: Coca-Cola HBC купила виробника горілки Finlandia за $220 млн
Результати виявилися трохи кращими за очікування аналітиків. Компанія також заявила, що прогнозує органічне зростання виручки за рік на 10% — по верхньому кордоні попередніх прогнозів. Проте акції Coca-Cola після публікації звітності подешевшали на 2,2%.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.