Як оптимізувати складський облік на підприємстві

Облік є важливою частиною робочого процесу підприємства. Його обов’язково проводять і для складу, адже тільки так вдасться визначити, скільки товарів залишилося, що треба докупити, а на які невигідні позиції краще не витрачати гроші. Прискорити виконання допоможуть спеціальні програми автоматизації.

Звітність по складу передбачає підрахунок та обробку інформації за матеріалами, напівфабрикатами, витратами, засобами. Раніше всі дані записували на папері або вносили в Excel, при цьому не вдавалося повністю уникнути помилок через людський фактор. Тепер завдяки бухгалтерії онлайн забезпечуються максимальна точність і надійність відомостей.

 

Навіщо аналізувати складські запаси

Ця процедура є обов’язковою для всіх підприємств, що працюють у сфері торгівлі, у тому числі невеликих. З її допомогою можна будь-якої миті уточнити інформацію щодо наявності того чи іншого продукту, побачити, скільки штук залишилося і в якому відділенні він продається. Облік складу онлайн сприяє ефективному плануванню діяльності, допомагає приймати правильні управлінські рішення.

За умови великої кількості номенклатури важливо створити для співробітників умови, щоб вони могли швидко знайти необхідний товар. Це дозволить оперативно обробляти замовлення клієнтів та вчасно відвантажувати посилки, не затримуючи доставку. Постійний контроль необхідний для регулювання асортименту й пошуку позицій, які мають найбільший попит.

Зручно бачити також продукцію з терміном придатності, що закінчується, щоб продати її скоріше. Коли в документах повний порядок і немає зайвої тяганини з паперами, співробітники витрачають менше часу на пошуки, розрахунки, звіряння. Менеджеру легше зібрати статистику щодо продажів для кожної торгової точки, оперативно помічати й фіксувати крадіжки, прострочення, інші порушення.

Чим зручна програма для автоматизації

Складський облік пройде швидше та з високою точністю, якщо довірити його сервісу, створеному на основі хмарних технологій. У цьому разі документи та інші дані зберігаються на віддаленому сервері, доступ до них можливий у будь-який момент. Керівник чи менеджер зможе переглядати звіти зі свого смартфона чи планшета, не перебуваючи на робочому місці.

Правильний аналіз запасів не тільки підвищує ефективність компанії, а й збільшує прибуток. Отримувати перевірені та оперативні відомості про залишки необхідно, щоб вчасно розміщувати замовлення, вести каталоги в інтернеті за актуальними позиціями, виконувати зобов’язання перед клієнтами. Онлайн-платформа допоможе знизити нерентабельні витрати та правильно розподілити товари між магазинами.

USAP ONLINE – програма, розроблена спеціально для підприємств, що працюють у сфері послуг та торгівлі. Відрізняється такими перевагами:

  • підвищує операційну ефективність процесів. За допомогою сервісу легко провести продаж за готівку або через термінал, передати виторг до каси, відстежити доходи за чеками, розрахувати, скільки становить прибуток на кінець дня;
  • дозволяє зменшити обсяги товарів, що утилізуються. Платформа показує, яка продукція продається мало, відкриває доступ до позицій із терміном придатності, що швидко закінчується. У результаті вдається оптимізувати покупки, щоб менше асортименту залежувалося на складі;
  • дає можливість бачити обсяги запасів у реальному часі. Так вийде швидше прийняти рішення щодо закупівель, щоб продукція, яка має найбільший попит, завжди була в наявності;
  • сприяє нормальним відносинам із постачальниками та клієнтами. У програмі відображаються неоплачені рахунки контрагентам, також можна формувати та виставляти доручення на оплату для них. Поточні боржники також видні, зокрема серед клієнтів.

Програмне забезпечення має й інші функції для оптимізації роботи підприємства. З його допомогою можна вести облік фінансів, бачити витрати та надходження, у тому числі не від продажу, контролювати діяльність співробітників та виконання ними поставлених завдань.

Який сервіс замовити

Зручним рішенням для торгівлі та сфери послуг стане програма USAP ONLINE, розроблена на основі хмарних технологій. Охочим спробувати її доступний безкоштовний тестовий період, протягом цього часу користувач випробуватиме всі функції на практиці. Потім можна вибрати тариф із кількох варіантів, вартість залежить від обсягу сховища та доступних можливостей.

USAP ONLINE – сервіс, що сприяє оптимізації бізнесу. У ньому передбачено не тільки основний бухгалтерський функціонал, а й інші опції для повноцінного контролю робочих процесів. Довге налаштування та постійна підтримка програмістів не потрібні, платформа функціонує чітко та злагоджено.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-01-04