Журналісти звернули увагу на рекламний ролик, який з’явився у китайській соцмережі Weibo. Реклама присвячена ЧС-2022 у Катарі. За сюжетом відео на трибунах стадіону сидять смартфони Samsung і, складаючись і розкладаючись, запускають хвилю. Поруч із ними знаходяться iPhone, які позбавлені такої можливості, через що на екранах пристроїв демонструється сумний смайлик.
“Настав час зібратися разом”, – говорить слоган рекламного відео. Автори 9to5mac відзначили кмітливість маркетологів корейської компанії, які висміяли конкурента через відсутність складних девайсів у його лінійці.
“Я визнаю, що це непогана реклама Samsung, принаймні, в порівнянні з деякими іншими спробами знущатися з iPhone”, – зазначили журналісти.
Також автори зауважили, що, незважаючи на спроби Samsung, споживачі у світі не настільки зацікавлені складними девайсами – на відміну від нових смартфонів Apple.
На початку вересня Samsung випустила рекламний ролик, у якому натякнула на переваги складної конструкції своїх флагманів. Під час відео автори перерахували функції, яких немає у пристроях Apple.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.