Практично на всіх великих українських підприємствах діють корпоративні документи, які є обов’язковими для виконання, найрозповсюдженішим серед них є колективний договір.
Не є виключенням і державний концерн “Укрзалізниця”, який має у своєму штаті більше 180 тисяч співробітників і є найбільшим перевізником в країні. На цьму підприємстві є колдоговір, основною задачею якого є покращення умов праці та матеріального стану залізничників.
Колдоговір УЗ має безліч пунктів, багато з яких не виконуються, особливо це стосується останніх кількох років.
Згідно з цього документу, кожний працівник “Укрзалізниці” має право 1 раз на рік отримувати матеріальну допомогу на оздоровлення у розмірі мінімальної заробітної плати.
У квітні 2017 року керівництво “Укрзалізниці” вирішило припинити дію цього положення і вже майже 7 років ці гроші українські залізничники або не отримують зовсім, або отримують частково.
Читайте також: Стала відома середня зарплата на “Укрзалізниці” за підсумками 2023 року
Цікаво, що, задля того, аби припинити спалчувати матеріальну допомогу на оздоровлення, керівництво УЗ повинно було узгодити це питання з профспілкою залізничників та транспортних будівельників України.
Профспілки замість того, щоб виступити проти такої ініціативи, дали свою згоду і відповідна постанова була підписана профспілковим лідером.
Таким чином, були грубо порушені права залізничників.
Останні кілька років співробітники “Укрзалізниці” змушені звертатися з позовами до судів, та лише таким чином домагатися справедливості.
Коментуючи ситуацію на “Укрзалізниці”, голова Конфедерації Вільних профспілок України, Михайло Волинець називає профспілку залізничників “банановою”.
На жаль, схоже що так і є, профспілка залізничників та транспортних будівельників замість виконання свого головного завдання – відстоювати права працівників, займається іншими справами.
Читайте також: Лященко: Середня зарплата на Укрзалізниці 14,5 тисіяч, підприємству бракує 30% персоналу
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.