Ford розпочав продаж Mondeo з витратою бензину 4,56 літра на 100 км. На китайському ринку у дилерів з’явилися “безрозеткові” бензин-електричні версії чотиридверки.
Такий Ford Mondeo запропонований у багатих комплектаціях (Deluxe та ST-Line), силова установка складається з 1,5-літрової «турбочетвірки», електродвигуна та варіатора E-CVT.
Ціни конкурентні: гібрид коштує від 190 до 220 тисяч юанів (еквівалент 27-31 тисяч доларів).
Пікова віддача гібридного Ford Mondeo не називається, але турбомотор 1.5 на бензині АІ-92 видає 190 сил та 222 Нм, а електромотор розрахований на 131 кінську силу та 235 Нм.
Місткість тягової батареї чисто номінальна, адже споряджена маса зросла всього на 40 кілограмів (щодо вихідної версії з тим же двигуном та 8-ступінчастим автоматом).
У версії зі «спортивним» обважуванням ST-Line витрата палива становить 4,86 літра на 100 кілометрів, звичайний седан економічніший на 0,3 літра на 100 кілометрів. Вигода щодо 2,0-літрової версії (245 сил, 376 Нм) більш відчутна: до 2,5 літра на 100 кілометрів! Китайські журналісти стверджують, що компоненти гібрида не вплинули на місткість салону та багажника.
Із зовнішніх відмінностей бензин-електричного Ford Mondeo — аеродинамічні диски діаметром 19 дюймів та шильдики. У салоні з’явилося оригінальне налаштування панелі приладів і розширене меню. Доступно три їздові режими: енергозберігаючий і стандартний, а також спортивний. Збиратимуть новий седан на тому ж заводі Changan-Ford.
За межами Китаю Ford Mondeo більше не пропонують: від легкових моделей вирішили відмовитися на користь кросоверів, позашляховиків і пікапів. У Піднебесній про сегмент SUV теж не забувають: у 2024 році розпочнеться складання китайського варіанта рамного позашляховика Bronco.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.