Google зобов’яже рекламодавців розкривати використання ШІ у політичній рекламі

intellekt

Компанія Google повідомила, що з середини листопада рекламодавці, які користуються платформами Google, повинні будуть «чітко та доступно» повідомляти, якщо в політичній рекламі чи агітації використано засоби штучного інтелекту (ШІ). Повідомлення про це має відображатись у тих місцях або регіонах, де буде демонструватися ця політична реклама. Ці вимоги Google стосуються зображень, текстового та відеоконтенту.

Як пояснює компанія, до застосування ІІ відноситься «синтетичний контент», коли якась людина в рекламі говорить або робить те, що вона не робила або не говорила в момент зйомки. Те саме стосується і фото і відеозображень подій.

Спостерігачі вважають, що таким чином Google хоче боротися з фейками/дипфейками, які з розвитком ІІ стали часто застосовуватися в генерації фото і відеоконтенту.

При цьому Google пояснює, що вимоги про розкриття інформації не будуть застосовуватися до таких засобів, як редагування (наприклад, виправлення «червоних очей» на фото) або внесення змін до тла зображення, яке не створює реалістичної картини, яка відрізняється від справжнього зображення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-09-10