Канатна дорога, соціальне таксі та електротранспорт: Куртєв у Токіо презентував проєкт розвитку Запоріжжя

Делегація від Запоріжжя на чолі з в.о мера Запоріжжя Анатолієм Куртєвим взяла участь у роботі японсько-українського бізнес-форума, який проходить у Токіо презентувала проєкт розвитку логістики в місті. Він включає створення соціального таксі, побудову канатної дороги та збільшення громадського електротранспорту, – повідомили у пресслужбі Запорізької міської ради.

Серед напрямків, які делегація Запоріжжя презентувала в Токіо, є розвиток логістики в місті, який передбачає будівництво канатної дороги, яка може об’єднати два береги Дніпра через острів Хортиця. Вартість проекту – 17$ млн. Довжина канатної дороги складе 4,5 кілометри.

“Канатна дорога. Впровадження канатної дороги у Запоріжжі має важливе значення для покращення міського сполучення, зокрема між островом Хортиця та центром міста. Це інноваційне транспортне рішення зменшить затори на дорогах, покращить враження у туристів та забезпечить швидку, екологічно чисто альтернативу доїзду на роботу, що сприятиме загальному розвитку міста”, – йдеться у презентації.

За розрахуном запорізької влади, катанта дорога привабить у місто близько 700 тисяч туристів у рік, та дозволить 115 тисячам мешканцям Хортицького району пришвидшити поїздки до центру міста;

Також влада Запоріжжя планує створити соціальне таксі для потреб людей похилого віку, людей з інвалідністю або маломобільних людей – для цього місту потрібно всього 4 спецавтівки.

“Запуск служби соціального таксі у Запоріжжі розв’язує критичні проблеми мобільності для людей похилого віку, людей з інвалідністю та маломобільних людей. Це значно розширить їхній доступ до основних послуг, покращить їхню незалежність та сприятиме їхній соціальній інтеграції, що зробить місто більш доступним та справедливим для всіх жителів.

  • 34% населення Запоріжжя є людьми похилого віку, людьми з інвалідністю або маломобільними людьми;
  • 52% території міста недостатньо обслуговується наявним громадським транспортом;
  • 600 унікальних бенефіціарів на рік, які потребують послуг соціального таксі;
  • збільшення громадського електротранспорту – для цього необхідно 50 тролейбусів або ж гібридних електробусів та чотири зарядні станції для них.

“Електробуси та тролейбуси з передовими системами водіння 3/4 рівня. У Запоріжжі вкрай важливо збільшувати кількість електричних та автономних тролейбусів. Це екологічний та ефективний варіант транспортування, який розв’язує екологічні проблеми міста, пов’язані з промисловим забрудненням, та одночасно покращує загальну систему громадського транспорту.

До війни місто обслуговувало близько 920 автобусів великої вантажності різних класів. Сьогодні місто обслуговують приблизно 415 автобусів та 36 тролейбусів, які щоденно курсують містом.

Ми потребуємо 50 тролейбусів великої пасажиромісткості або ж гібридні електробуси та 4 зарядні станції для них”, – заявили автори презентації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-02-10