Колишній розробник Rockstar пояснив затримку з виходом GTA VI на ПК

GTA

Колишній співробітник студії Rockstar пояснив, чому GTA VI спочатку вийде на консолях і лише потім на ПК. Про це повідомляє видання IGN

Журналісти медіа звернули увагу на відеоблог колишнього співробітника Rockstar Майка Йорка, який пояснив вихід GTA на ПК із затримкою. За словами Йорка, у такий спосіб творці тайтлу розставляють пріоритети. Автор зазначив, що ігри на консолях краще продаються, тому в першу чергу компанія розробляє їх виключно для цих платформ.

Майк Йорк також зазначив, що розробляти ігри для комп’ютерів складніше, ніж для приставок. Це з тим, що ПК мають безліч конфігурацій, тоді як версій консолей лише кілька. Фахівець нагадав, що у випадку GTA V Rockstar спочатку випустила гру для PlayStation 3 та Xbox 360, через рік представила порт для PS4 та Xbox One, і лише через півроку створила версію для ПК.

«Що буде продаватися найкраще? Ну, найімовірніше, це PlayStation. Тож давайте вкладемо всю нашу енергію у PlayStation, потім у Xbox, а потім у ПК», — розповів автор. Також Йорк пояснив, що фірма могла б одночасно працювати над версіями для консолей та персональних комп’ютерів, але для цього студії довелося б мати величезний штат та вкласти у розробку гігантські ресурси.

Журналісти IGN заявили, що колишній розробник Rockstar здебільшого прав, але студія, на їхню думку, насамперед орієнтується на прибуток. Тому вихід версії гри на ПК через кілька місяців після релізу на консолі є вигідним, оскільки приверне додаткову увагу до продукту.

Раніше журналісти видання ArsTechnica припустили, що вихід GTA VI на ПК доведеться чекати від кількох місяців до кількох років. Rockstar представила перший трейлер нової Grand Theft Auto у ніч проти 5 грудня.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-12-15