Колишній співробітник Apple розкритикував компанію через рекламу

Колишній старший менеджер з маркетингу Apple Майкл Гартенберг звинуватив компанію в тому, що вона завалила магазин App Store рекламою. Колонку Гартенберга опубліковано у виданні Business Insider. 

У матеріалі для BI колишній співробітник Apple заявив, що магазин додатків App Store більше не є «перлиною екосистеми».

“Перша проблема, яку я виявив, пов’язана з рекламою, яка стає все більш нав’язливою”, – зазначив Гартенберг. За його словами, App Store перетворився на «імітацією самого себе, що кишить рекламою, що очевидно погано для розробників і користувачів.

Друга проблема, на думку Гартенберга, полягає в великій кількості «сміттєвих» додатків, які за гроші просуваються в App Store. Спеціаліст, який розкритикував нинішнє керівництво корпорації, зазначив, що в магазині з’явилася величезна кількість реклами, хоча раніше засновник Apple Стів Джобс вихвалявся, що його компанії та клієнтам не потрібна реклама.

“Іронія полягає в тому, що Apple стає тим самим об’єктом, який вона висміювала ще за часів протистояння Apple та IBM”, – підкреслив Гартенберг. За його словами, компанія також не може похвалитися великою кількістю інновацій.

Наприкінці жовтня Apple тимчасово відключила відображення реклами в App Store через скандал. Причиною відключення стала поява в магазині програм реклами азартних ігор.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2022-12-01