Протистояння Маска та Цукерберга продовжується. Навіщо творець Meta запустив нову соцмережу і чому з неї сміються?

Threads

6 липня американська корпорація Meta запустила сервіс текстових повідомлень Threads. Нову соцмережу позиціонують як конкурента Twitter, що належить американському мільярдеру Ілону Маску. Навіщо Meta запустила ще одну соцмережу, як через неї голова корпорації Марк Цукерберг посварився з Маском і чому користувачі мережі сприйняли Threads скептично. 

У чому особливість Threads?

6 липня в магазині додатків App Store став доступний додаток Threads, анонсований корпорацією Meta як аналог Twitter у червні. За годину після запуску сервіс завантажили 10 мільйонів користувачів, повідомив Цукерберг у своєму обліковому записі в Threads.

Як випливає з опису, програма працює на базі Instagram . “Threads – це місце, де збираються спільноти, щоб обговорити все – від хвилюючих вас сьогодні тим до того, що буде в тренді завтра”, – йдеться в описі.

При завантаженні нова соцмережа пропонує синхронізуватися з обліковим записом в Instagram: користувачі можуть моментально перенести головне фото та опис профілю та продублювати підписки.

Відповідь Twitter

У червні директор з продуктів корпорації Meta Кріс Кокс назвала створення Threads відповіддю соцмережі Twitter. За словами Кокс, метою створення програми є безпека, простота використання та надійність.

“Розробники та громадські діячі зацікавлені в тому, щоб користуватися додатком, яким розумно керують. Вони хочуть додаток, якому, на їхню думку, можна довіряти під час поширення інформації”, – заявив Кріс Кокс директор з продуктів корпорації Meta.

Однак користувачі, які вже встигли ознайомитися з платформою, серед очевидних її мінусів назвали неможливість видалити профіль у Threads без видалення облікового запису в Instagram — це ж підтверджується в «Додатковій політиці конфіденційності» Meta. Корпорація пояснює, що її політика полягає в тому, що Threads є частиною облікового запису користувача в Instagram.

“Одна з головних переваг Twitter – це те, що платформа завжди забезпечує користувачам анонімність, яку ми не отримаємо в Threads”, – додав один із користувачів, говорячи про мінуси нового продукту Цукерберга.

Копіпаст Twitter

У мережі користувачі назвали нову соцмережу Threads повною копією Twitter. “Threads – це копіпаст Twitter”, – написав один із користувачів. “Я йду копіювати ваші розумні твіти для авторитету в Threads”, – пожартував інший коментатор.

«Давайте подивимося, чи не помре це лайно за місяць. Але поки що мені здається, що люди просто копіюватимуть свої твіти в Threads, як дублюють ролики з TikTok в Instagram», — висловився ще один користувач.

«Я не копіював Twitter, щоб створити Threads. Я просто найняв у Meta розробників, кого звільнили з Twitter, вони самі це зробили», — поіронізував автор пародійного акаунту Цукерберга.

Російський блогер Валентин Пєтухов, відоміший як Wylsacom, зазначив, що поки не зрозумів концепцію Threads. «Виглядає це все як хріновий Twitter з аудиторією Instagram. Але ж має бути фішка типу та сама, через яку всі сидітимуть тут завтра. Але, схоже, її немає», – написав Wylsacom у Threads.

Над схожістю Threads та Twitter поіронізував і сам Марк Цукерберг. У день запуску нової платформи він опублікував у своєму Twitter-акаунті перше за 11 років повідомлення. У пості він розмістив інтернет-мем, на якому дві однакові Людини-павука вказують один на одного — зазвичай цю картинку використовують, щоб вказати на ідентичність двох предметів або явищ. Попередню посаду Цукерберга датовано 18 січня 2012 року.

Чи чекає на його доля Clubhouse?

Багато користувачів також порівняли Threads із соцмережею Clubhouse, що з’явилася взимку 2021 року, що отримала вірусну популярність, але незабаром забуту. “Threads чекає те ж, що і Clubhouse, вірно?”, “Як і Clubhouse, Threads все забудуть вже через місяць”, – висловилися користувачі у Twitter. «Дуже цікаво подивитися, чи чекає на його доля Clubhouse? Досі пам’ятаю, як у перші тижні запуску ним користувалися найбільші медійні особи», — згадав інший коментатор.

Однак деякі користувачі не погодилися з тим, що Threads схожа на популярний Clubhouse. «Порівняння із Clubhouse не дуже доречне. Творці Threads роблять все можливе, щоб проявити себе як прямого конкурента Twitter. І чому б і ні? Соцмережа має певну користувальницьку базу. Бій триває», — висловилася одна з користувачів Twitter.

Маск проти Цукерберга

Відкритий конфлікт між підприємцями розпочався у червні після оголошення про роботу над Threads. Тоді власник Twitter почав усіляко ображати Цукерберга, а потім написав, що хотів би побитися з директором Meta на рингу. Цукерберг, який займається джіу-джитсу, погодився битися з бізнесменом. “Назви місце”, – написав він у відповідь на пропозицію Маска.

За словами власника Twitter, він брав участь у жорстоких вуличних бійках у юному віці та готовий до поєдинку. «У мене є чудовий прийом, який я називаю “морж”. Я просто лягаю зверху на свого супротивника і нічого не роблю», – саркастично поіронізував Маск у Twitter.

На початку липня Маск та Цукерберг розпочали офіційні переговори про проведення поєдинку та знайшли організатора – президента UFC Дейна Уайта. Він же взяв на себе роль переговорника та повідомив журналістам, що спілкується з мільярдерами телефоном майже щодня, іноді до пізньої ночі.

Одна з проблем майбутнього поєдинку полягає в тому, що Цукерберг і Маск перебувають у різних вагових категоріях і мають різну фізичну підготовку. У той час як Цукерберг останні кілька років активно займався бойовими мистецтвами та покращував фізичну форму, Маск відомий тим, що майже не займається спортом. Крім того, Маск на 13 років старший і важить щонайменше на 30 кілограмів більше за Цукерберг.

У Threads користувачі відзначили, що соцмережа може мати успіх, якщо Цукерберг опублікує на платформі поєдинок з Маском. “Буде символічно: Threads vs Twitter”, – написав один із користувачів нової соцмережі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-07-07