Amazon названо найдорожчим у світі брендом у рейтингу Brand Finance Global 500

amazon

Amazon випередив Apple і став найдорожчим брендом у світі в рейтингу Brand Finance Global 500. При цьому за рік компанія Джеффа Безоса втратила 51 мільярд доларів від своєї вартості (з 350,3 мільярда доларів до 299,3 мільярда). 

Вартість бренду Apple впала на 16 відсотків до 297,5 мільярда доларів. На третьому місці названо Google (281,4 мільярда доларів), далі йде Microsoft (191,6 мільярда) та Walmart (113,8 мільярда доларів). Загалом кількість технологічних компаній у рейтингу скоротилася до 48 з 50 після того, як Twitter і Snapchat вибули з рейтингу.

Одними з брендів, що швидко розвиваються, стали Tesla (9-е місце в рейтингу, 66,2 мільярда доларів) і китайський конгломерат BYD (199-е місце).

Глава Amazon Джефф Безос за минулий рік втратив 85 мільярдів доларів. У листопаді 2022 року компанія провела скорочення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-01-18