Будівництво річкового перевантажувального термінала в Запорізькій області: Олексій Вадатурський форсує хід робіт

30 квітня, 2019 року. Олексій Вадатурський завітав на будівництво

У березні 2019 року в селі Тернівка, Вільнянського району Запорізької області стартувало повномасштабне будівництво проекту – річкового перевантажувального  термінала для зернових та олійних культур – вже третього в регіоні.

У вівторок, 30 квітня, сюди з черговим робочим візитом прибув очільник сільськогосподарського підприємства “Нібулон” – Олексій Вадатурський. Поїздка видалася більш ніж продуктивною, в ході свого перебування на будівництві Олексій Вадатурський відвідав всі об’єкти і поспілкувався як з простими будівельниками, так і з представниками компаній-підрядників – постачальників обладнання.

Ще 3 місяці тому, тут була балка поросла очеретом

Але головне я хотів відмітити стиль прийняття рішень генерального директора: він не просто спілкувався з будівельниками чи підрядниками, він, оперативно реагував на будь-які проблеми чи  питання і прямо на будівельному майданчику приймав управлінські рішення, телефонував як українським так і закордонним постачальникам. І саме це дозволяло прискорювати темпи робіт, зменшувати або корегувати строки постачання обладнання.  Відчувалося, що він обізнаний до найдрібнішої деталі!

Вадатурський справжній професіонал в сфері будівництва

Генеральний директор “Нібулона” традиційно був заряджений на максимальну продуктивність і прибув на об’єкт трохи раніше запланованого часу. Першим об’єктом став причал, будівництво якого відбувається повним ходом. Днями тут почнуть готувати площі під мулові поля, адже вже найближчим часом (після завершення сезону нересту) в акваторії затоки Плоска Осокорівка розпочнуться роботу з поглиблення дна і очищення його від мулу, який накопичувався тут протягом багатьох десятків років. Це дозволить відновити тут судноплавство і  «НІБУЛОНівські» судна вивозитимуть сотні тисяч тонн зерна, розвантаживши таким чином автомобільні траси півдня України.

Другою локацією стала робоча вежа. Цей об’єкт виглядає по-справжньому грандіозно і має висоту в 49 метрів. Саме в робочій вежі зерно буде сортуватися і надходити в величезні металеві ємності, яких на терміналі буде 20. Олексій Вадатурський залишився задоволений темпом робіт на цьому об’єкті, але в той же час закликав будівельників не розслаблятися і йти з випередженням графіка.

Робоча вежа – найвеличніша споруда будівництва, її висота дорівнює 49 метрам

Наступним об’єктом стали будівельні майданчики на яких готують фундамент для подальшої установки збірних ємностей, в яких і буде зберігатися зерно. Всього на терміналі буде інстальовано 12 ємностей потужністю по 5,5 тисячі тонн (по 6 на північ і південь від робочої вежі), 4 ємності потужністю по 2,3 тисячі тонн та 4 ємності для вологого зерна розраховані на вагу в 200 тонн кожна, в яких буде сушитися сире зерно.

Процес забивання залізобетонних паль

Варто відзначити, що перед тим як залити фундамент, основу під ним серйозно зміцнюють вбиваючи в ґрунт залізобетонні палі, всього їх буде забито більше 3500 одиниць. Під ємностями передбачені технологічні тунелі, які називаються галереями. В них по спеціальному конвеєру буде транспортуватися зерно. Очільник «НІБУЛОНу» закликав підрядників максимально прискорити хід робіт на цій ділянці, адже перші ємності прийдуть на об’єкт вже через кілька днів, після чого почнуться роботи по їх монтажу.

Так виглядає галерея, по ній буде транспортуватися зерно

Наступним об’єктом став автомобілерозвантажувач, саме тут зерно буде вивантажуватися з автотранспорту і тут, як і на інших об’єктах, важлива якість виконання робіт.  


Будівництво автомобілерозвантажувача

Далі генеральний директор побував на будівництві майстерні, гаража та трансформаторної підстанції. На кожному об’єкті він спілкувався з будівельниками, виявляв проблемні питання та допомагав їх вирішувати, визначав пріоритети. Роботами з будівництва їдальні Олексій Вадатурський залишився задоволений, тут все йде за графіком.

Зараз столова-кафе виглядає так

Завершальною на сьогодні локацією, де побував гендиректор “Нібулона” став адміністративно-лабораторний корпус.  Олексій Опанасович поставив завдання – протягом найближчих двох тижнів здати будівлю в експлуатацію. На думку Вадатурського вже до середини травня фахівці компанії повинні отримати комфортні робочі умови – меблі, офісну техніку, кондиціонери і т.п.


Адміністративно-лабораторний корпус

На закінчення свого робочого візиту, Олексій Вадатурський виступив на робочій нараді. На заході були присутні директори компаній-підрядників і ключові фахівці будівництва. Глава “Нібулона” розповів про свої враження про хід виконання робіт і вказав присутнім, як на ті моменти, які його не влаштовують так  і на позитивні.  На думку Олексія Опанасовича, підрядним організаціям потрібно поліпшити комунікацію і спільну взаємодію. Вадатурський заявив, що об’єкт має бути зданий в експлуатацію до 15 червня і це та стратегічна задача, виконання якої він бере під свій особистий контроль

Робоча нарада

«Свята закінчилися, в нас залишається півтора місяці роботи на завершення всього об’єкта. Всі основні роботи повинні бути завершені до 15 червня. Зерно не буде чекати і збіжжя нового врожаю вже буде транспортуватися річкою зі збудованого нами термінала. Будь ласка, мобілізовуйте людей для цілодобової роботи. Ми повинні це зробити. Нам все вдасться! Дякую!»

На останок Олексій Вадатурський зміг виділити кілька хвилин у своєму напруженому графіку і відповісти на питання “Запорізьких вістей”.

Чи задоволені Ви ходом будівництва?

Я дуже задоволений тим, що я тут будую і задоволений тим, що ми розбудовуємо Україну і розбудовуємо Запорізьку область. І якщо хтось думає, що будівництво це – розрізання червоної стрічки – то він дуже помиляється. На нашому об’єкті працює 75 будівельних організацій і в нас дуже стислі терміни, тому, щоб генеральний директор був всім задоволений – це дуже складно. Але я точно знаю, що будівництво буде завершено до 15 червня і всі будівельники докладуть максимум зусиль, щоб будівництво було закінчено до цієї дати. Аграрний сектор дуже на нас розраховує, сільгоспвиробникам не знадобиться везти своє збіжжя за 200-300 кілометрів і вони будуть користуватися послугами Тернівського елеватора.

Який кошторис проекту і чи не буде він збільшений?

Запланований кошторис цього об’єкта складає 22 мільйони доларів і остаточна сума може залежати від непередбачуваних обставин, які можуть виникнути в період будівництва і ми це враховуємо. Тому для нас головне об’єкт здати вчасно.

Чи входить в ваші плани будівництво аналогічних терміналів в Запорізькій області чи в Україні взагалі?

Що стосується Запорізької області, то найбільш давнім і актуальним питанням являється Молочанська хлібна база. Головною перепоною для старту робіт по реанімуванню цього підприємства є центральні органи влади, які не можуть прийняти відповідні розпорядження та постанови. Введення в експлуатацію цього об’єкту дозволить аграрному сектору центральної частини Запорізької області користуватись самою великою хлібною базою Запорізької області і суттєво заощаджувати на транспортних витратах. Молочанська хлібна база колись була самою кращою в Україні і ми хочемо відродити це підприємство. Для нас це важливо.

Також суттєвий вплив на ситуацію в Запорізькій області буде мати будівництво аналогічного терміналу в селі Мар’янське (Дніпропетровська область). Це дозволить автомобільному транспорту не їхати на термінал в Біленькому. Роботи на цьому об’єкті заплановані на середину червня 2019 року. Будівництво річкового перевантажувального термінала в Мар’янському дозволить оптимізувати транспортні видатки для аграріїв Запорізької області. В такому разі сільгоспвиробникам не треба буде везти збіжжя до Миколаєва та Одеси.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2019-05-03