CNN: Pepsi вперше за 15 років представила ребрендинг фірмового логотипу

Марка безалкогольних газованих напоїв Pepsi змінила свій фірмовий логотип, повідомляється на сайті телеканалу CNN. 

28 березня компанія Pepsi Co вперше за 15 років представила ребрендинг. Так, дизайнери зробили шрифт назви більшими і розташували в середину кола на білу смугу. Тепер у кольоровій гамі оновленого логотипу переважають темно-синій та чорний.

“Цей малий шрифт, виділений курсивом, і синій колір трохи приглушений … Він не випромінює тієї впевненості та енергії, які насправді представляють бренд”, – висловився директор з маркетингу Pepsi Тодд Каплан про стару версію емблеми.

Також представники компанії заявили, що зміни, які торкнулися логотипу, стосуються просування лінійки газованих напоїв без вмісту цукру. Тому під фірмовим колом буде розміщено напис, оформлений великим білим шрифтом, Zero sugar.

Продукція з новим дизайном буде продаватися цієї осені у США та Канаді, а 2024 року – у всьому світі.

1883 року напій був представлений під назвою «Напій Бреда» і продавався тільки в аптеках. 1898 року перейменований на Pepsi-Cola, а 1961-го скорочено до Pepsi.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-03-29