Камишин: Укрзалізниця не планує піднімати тарифи не дивлячись на мільярдні збитки

kamishin

Як повідомив голова правління “Укрзалызницы” Олександр Камишин, за підсумками 2022 року державний концерн спрацював із збитками у розмірі 10,8 мільярдів гривень, але не дивлячись на таку сумну статистику, тарифи український перевізник піднимати не планує.  

Дослівно коментар Камишина лунав так: “Ми закінчили 2022 рік зі збитком майже 11 млрд гривень. Збитки від пасажирських перевезень становили 13 млрд гривень. Це при тому, що ми отримали 10 млрд гривень фінансової допомоги від держави”.

Більш того, економісти “Укрзалізниці” підрахували, що у 2023 році рівень збитків зросте до як мінімум 20 мільярдів гривень.

З словами керівників УЗ, підвищення тарифів на вантажні перевезення у 2022 році не дозволило суттєво компенсувати збитки, адже їхні обсяги минулого року впали вдвічі через війну, зруйновані підприємства, блекаути та обмеження на використання електроенергії.

Читайте також: Офіційно: Середня зарплата на «Укрзалізниці» зросла до 13 347 гривень

Збитки 2022 року змогли нівелювати за допомогою фінансування з державного бюджету, на дотації Уряду в УЗ розраховують і в 2023 році.

“При цьому протягом 2023 року Укрзалізниця не планує піднімати тарифи ні на пасажирські, ні на вантажні перевезення”, – наголосив Камішин.

Чому УЗ не ініціює підвищення тарифів Камишин не пояснив.

Слід зазначити, що фінансове становище “Укрзалізниці” дуже скрутне, окрім збитковості, на державне підприємство тиснуть величезні зовншні борги, рівень яких перевищив відмітку в 1$ млрд.

Страждають від цього звичайні залізничники, за підсумками 2022 року середній рівень зарплати на “Укрзалызницы” впав на 25-30%.

Якщо урахувати рівень інфляції, який в 2022 році склав щонайменше 20-25%, то виявиться, що рівень житття українських залізничників впав майже вдвічі.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-01-29