Користувачам гаджетів із Європи запропонували альтернативу

remont_smart

Європейський Союз (ЄС) ухвалив директиву про право на ремонт, яка полегшить обслуговування споживчої електроніки. Про це повідомляє видання Engadget.

Рішення ЄС продовжує гарантійні терміни продуктів, а також зобов’язує виробників відремонтувати пристрої, які раніше відмовлялися обслуговувати. Перед набуттям чинності закон ще має бути схвалений країнами-членами.

За словами журналістів медіа, на гаджети, що продаються в Європі, вже поширюється два роки гарантійного обслуговування. Проте користувач має альтернативу — виробник повинен запропонувати йому безкоштовну заміну дефектного пристрою на новий. Якщо споживач вибере ремонт, гарантійні терміни на пристрій продовжать ще на один рік.

У ЄС заявили, що ремонт має пропонуватися за розумною ціною, щоб «споживачів не лякали навмисно» від нього. Регулятори також стежитимуть, щоб виробники електроніки не намагалися уникати обов’язку обслуговування клієнтів. Також виробник техніки повинен виконати ремонт навіть у тому випадку, якщо товар раніше ремонтувався кимось іншим.

У Євросоюзі вважають, що нові правила допоможуть споживачам заощадити гроші, скоротити електронні відходи, викиди CO2 та багато іншого.

На початку лютого стало відомо, що виробники смартфонів та інших гаджетів для європейського ринку мають надати додатковий рік гарантії на товари. У ЄС заявили, що таким чином у регіоні не лише скоротиться кількість відходів, а й з’являться нові робочі місця.

Раніше повідомлялося, що виробники гаджетів повинні перейти на USB-C не пізніше листопада 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2024-04-27