О. Вадатурський: «Вже 1 липня термінал повинен запрацювати і прийняти зерно врожаю-2019»

Тільки в березні 2019 року в селі Тернівка, що в Вільнянському районі Запорізької області, почалася активна фаза реалізації амбіційного проекту – будівництва річкового перевантажувального термінала для зернових та олійних культур, який стане вже третім підприємством компанії «НІБУЛОН» в регіоні.

Олексій Вадатурський с. Тернівка 10 травня 2019 року

У п’ятницю, 10 травня, на будмайданчик із запланованим робочим візитом прибув Олексій Вадатурський – очільник сільськогосподарського підприємства “Нібулон”,  яке і будує термінал. Поїздка традиційно видалася  надпродуктивною, Олексій Опанасович прибув на об’єкт, попередньо провівши надважливі перемовини з представниками “Запоріжжяобленерго”.

Гендиректор “Нібулону” оглядає об’єкти будівництва

Гендиректор “Нібулона” як і завжди обійшов всі без виключення об’єкти цього надмасштабного будівництва де його зустрічали представники компаній-підрядників, постачальників обладнання, які доповідали про хід робіт, звітували про  найбільш проблемні моменти і просили допомоги у вирішенні найактуальніших питань щодо будівництва.

Олексій Вадатурський в традиційній для себе манері швидко реагував на ситуацію і приймав рішення на місці дуже оперативно. Голова “Нібулона” постійно телефонував директорам компаній-постачальників і домовлявся про прискорення строків поставок обладнання, адже вже 1 липня термінал повинен запрацювати і прийняти зерно врожаю-2019.

Будівельники доповідають про хід виконання робіт

Генеральний директор “Нібулона” оглянув причал, тут вже завершують монтаж залізничних колій, які будуть використовуватися для суднонавантажульного обладнання, завдяки якому зерно вантажитиметься на судна для подальшого транспортування водним шляхом.  Вадатурський відмітив, що відразу після завершення періоду нересту “Нібулон” почне виконувати днопоглиблювальні роботи в акваторії лівої притоки Дніпра – р. Плоска Осокорівка, що забезпечить водний підхід до перевантажувального термінала. До того ж, задля безпеки судноплавства більше  12  км  водного  підходу (від операційної акваторії причалу до основного суднового ходу р. Дніпро)  буде облаштовано засобами навігаційного обладнання.

Причал. Будівельники завершують монтаж залізничних колій

Наступним об’єктом стала робоча вежа. Цей об’єкт виглядає дуже велично, різко контрастуючи із степовим пейзажем та чимось нагадує хмарочос. Порівняно з минулим візитом Вадатурського, який відбувся 30 квітня, будівникам вдалося виконати дуже великий обсяг робіт. Тут вже частково змонтовано обладнання і зараз ведуться роботи по обшивці вежі металевим профілем. Тут, на висоті в 40, а то і 50 метрів, а це дорівнює висоті 20-го поверху, вправно працюють  промислові альпіністи.


Робоча вежа

На наступному об’єкті будівельники вже розпочали монтаж металевих ємностей, в яких буде зберігатися зерно. Всього на перевантажувальному терміналі їх буде 20. Першими будівельники почнуть збирати ємності потужністю 5,5 тисяч тонн – їх буде 12. Очільник «НІБУЛОНу» залишився задоволений тим, як просуваються роботи по будівництву робочої вежі, та на майданчиках, де почали збирати ємності.

На будівництві з’явився перший об’єкт, роботи на якому завершені, це вагова. За кілька днів представники компанії  “Булат” завершать встановлення і налагодження вагів – і об`єкт буде зданий в експлуатацію на 100 відсотків.

Надалі Олексій Вадатурський з провідними фахівцями компанії побував на будівництві майстерні-гаража та трансформаторної підстанції. Порівняно з минулим візитом очільника “Нібулона” будівельникам вдалося досягти суттєвого прогресу. Зокрема в майстерні почалися покрівельні роботи, а на підстанції вже завершуються роботи з монтажу електрообладнання.

Завершальними локаціями, на яких побував Олексій Вадатурський, стала їдальня та адміністративно-лабораторний корпус. Тут теж все йде за графіком, представники компаній-підрядників запевнили очільника “Нібулона” в тому, що всі роботи будуть завершені по раніше узгодженому графіку.

Закінчився черговий візит Вадатурського робочою нарадою. На ній були присутні керівники підрядних організацій, ключові фахівці з питань будівництва та представники ЗМІ.  Гендиректор “Нібулона” розповів що йому вдалося домовитися про підключення об’єкта до енергопостачання до 25 травня.  Також за безпосередньої участі Олексія Опанасовича вдалось владнати всі питання по строкам поставки необхідного обладнання.


“ДО 20 ТРАВНЯ ВСЕ ОБЛАДНАННЯ БУДЕ В НАС НА МАЙДАНЧИКУ. МИ ВЖИЛИ ВСІХ НЕОБХІДНИХ ЗАХОДІВ, ЩОБ ЦЕ БУЛО ЗРОБЛЕНО В НЕОБХІДНІ ТЕРМІНИ”, – ЗАЯВИВ ГОЛОВА “НІБУЛОНА”.

Сам Олексій Вадатурський зазначив, що новий термінал у Тернівці через важкі ґрунти із торф’яними пластами є чи не найскладнішим будівельним об’єктом компанії

Це найскладніший в геологічному плані майданчик, на якому доводиться будувати цей об’єкт. Тут дуже великий обсяг земляних робіт. Ми в одному місці опускаємо майданчик до 10 метрів, а в іншому, навпаки, на таку ж висоту піднімаємо. Тут нахил був близько 30 градусів, ми все це вирівнюємо, щоб майданчик був горизонтальній, тому що будувати такий об’єкт можна тільки на горизонтальній поверхні.

Але для «НІБУЛОНа» немає нічого неможливого, спільно з проектувальниками інженерне рішення було знайдено. Так, за час будівництва потужного терміналу в Тернівці буде забито більше 3500 паль, завезено 200 000 кубометрів ґрунту. Всього всередині будмайданчика переміщено близько 700 000 кубометрів ґрунту.

Щодо допоміжних об’єктів підприємства очільник «НІБУЛОНа» зазначив, що терміни їх завершення не змінюються, тож з 25 травня в експлуатацію мають бути введені  адміністративно-лабораторний корпус, трансформаторна підстанція, пожежне депо та механічні майстерні. Після чого розпочнуться роботи з благоустрою території.

Вид на будівництво здаля

Перевантажувальний термінал у Тернівці значно скоротить витрати аграріїв як Запорізької, так і Дніпропетровської областей, а також розвантажить автошляхи на понад 12,5 тис. вантажівок.

Цей об’єкт буде прикрасою двох областей – Запорізької та Дніпропетровської. Економічний ефект від будівництва цього об’єкта відчують аграрії всього регіону, тому що це південна точка Дніпропетровської області і північ Запорізької області. І автомобілі тепер не будуть проїжджати через Запоріжжя, через дамбу гідроелектростанції, не будуть їхати до Кам’янки-Дніпровської і Біленького. З цього регіону до нас на термінал у Біленькому в минулому році перевезли 84 тонни зерна. Тому ми знаємо, що це зерно тепер зупиниться тут, плюс ми розширимо географію постачальників і завантажимо це підприємство без проблем, – відмітив О. Вадатурський.

2019-05-14