Російські авіакомпанії, що експлуатують легкі багатоцільові літаки Ан-2 (кукурудзники), зіткнулися з дефіцитом запчастин через відмову європейських постачальників співпрацювати з Росією після початку війни в Україні, пише РБК.
За даними видання, головний ризик скорочення парку літаків Ан-2 пов’язаний із постачанням комплектуючих та запчастин для ремонту моторів. Міжнародні санкції забороняють постачання російським компаніям авіаційних виробів та запчастин із західних країн.
Якщо раніше на авіаремонтних заводах для сервісу Ан-2 використовувалися абсолютно нові компоненти, то зараз у хід йде безліч комплектуючих, які вже були у використанні.
Крім складнощів з постачанням запчастин на експлуатації «кукурудників» позначилося і значне – до 100-120% – підвищення вартості паливно-мастильних матеріалів.
Є також проблеми з радіостанціями, стійками шасі та лижами (використовуються для посадки на сніг), виникає дедалі більше нових дефектів, пов’язаних із «втомою матеріалів», пише видання.
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.