ЗМІ: через санкції в Росії закінчуються запчастини на Ан-2

an-26

Російські авіакомпанії, що експлуатують легкі багатоцільові літаки Ан-2 (кукурудзники), зіткнулися з дефіцитом запчастин через відмову європейських постачальників співпрацювати з Росією після початку війни в Україні, пише РБК. 

За даними видання, головний ризик скорочення парку літаків Ан-2 пов’язаний із постачанням комплектуючих та запчастин для ремонту моторів. Міжнародні санкції забороняють постачання російським компаніям авіаційних виробів та запчастин із західних країн.

Якщо раніше на авіаремонтних заводах для сервісу Ан-2 використовувалися абсолютно нові компоненти, то зараз у хід йде безліч комплектуючих, які вже були у використанні.

Крім складнощів з постачанням запчастин на експлуатації «кукурудників» позначилося і значне – до 100-120% – підвищення вартості паливно-мастильних матеріалів.

Є також проблеми з радіостанціями, стійками шасі та лижами (використовуються для посадки на сніг), виникає дедалі більше нових дефектів, пов’язаних із «втомою матеріалів», пише видання.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-07-05