МАК не розпочинав розслідування аварії літака Пригожина

Міждержавний авіаційний комітет (МАК) заявив, що не проводить розслідування катастрофи бізнес-джету Євгена Пригожина Embraer Legacy 600, що відбувся тиждень тому, 23 серпня. 

Заява МАК не містить пояснень, чому ця організація, яка завжди розслідувала авіакатастрофи в Росії, зараз не робить цього. На його сайті в розділі “Діяльність” сказано, що комітет “розслідує всі авіаційні пригоди з повітряними суднами”.

Слідчий комітет Росії раніше розпочав розслідування за статтею Кримінального кодексу про порушення правил безпеки руху та експлуатації повітряного транспорту.

Російські ЗМІ повідомляли, що справу вестиме слідчий Іван Сибула, який розслідував аварію літака у «Внуково», при якому в 2014 році загинув голова компанії Total Крістоф де Маржері, і катастрофу з SSJ100 в «Шереметьєво», жертвами якої у 2019 році стала 41 людина .

Раніше в середу стало відомо, що Росія повідомила Бразилію, де був зроблений Embraer Legacy 600, що розбився в Тверській області, що не буде «в даний момент» розслідувати аварію відповідно до міжнародних стандартів.

Бразильський центр з дослідження та запобігання авіаційних подій (CENIPA) нагадав, що Москва не повинна розслідувати авіакатастрофу за міжнародними стандартами, але це рекомендується робити, повідомляло агентство Reuters.

У Міжнародній організації цивільної авіації (ICAO) також зазначили, що рейс із Москви до Петербурга був внутрішнім, тому Росія не зобов’язана проводити розслідування відповідно до міжнародних правил і залучати зарубіжних фахівців.

Представник Кремля Дмитро Пєсков заявив у середу, що розслідування веде СКР і це «саме наше російське розслідування». Про «якийсь міжнародний аспект» йти не може, сказав Пєсков.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-08-30