WSJ: виручка Twitter впала приблизно на 40% після відмови рекламодавців у співпраці

Виторг американської компанії Twitter у грудні 2022 року впав приблизно на 40 відсотків після відмови рекламодавців у співпраці. Про це повідомляє The Wall Street Journal (WSJ) із посиланням на джерела. 

Зазначається, що про зниження виручки та чистого прибутку порівняно з показниками за аналогічний період минулого року інвесторам стало відомо від керівництва Twitter. Після придбання компанії головою Tesla та SpaceX Ілоном Маском у жовтні 2022 року Twitter перейшов до розряду приватних компаній і більше не публікує фінансову звітність.

У листопаді газета Financial Times повідомила, що багато великих рекламодавців заявили про тимчасову відмову від публікації реклами в Twitter через непередбачуваність дій бізнесмена Ілона Маска щодо придбаної ним компанії.

У січні повідомлялося, що керівництво соціальної мережі Twitter пропонує компаніям безкоштовну рекламу на тлі відходу брендів із платформи. За даними WSJ, компанія почала пропонувати рекламодавцям компенсацію рекламних витрат на суму до 250 тисяч доларів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

2023-03-04